Friday, December 23, 2011

Hari Terakhir Koko..Sedih!

Assalamualaikum..
23/12/2011 merupakan hari sedih bagi aku sebab ari last kitaorang berkoko..
sedih rasa hati..
Banyak kenangan kita bersama selama 1 sem ni gak..
walaupun memasing wat hal memasing je waktu koko..
tapi da last2 ni rase sayu..sebab lepasni kita semua memamg akan jarang dapat bersama2 macam ni lagi..
masing2 akan berpecah..ikut haluan masing2..
Aku mohon..supaya perssahabatan yang terjalin pada kita selama ni harap tak akan hilang sebagai kenangan indah korang dalam dunia bergelar pelajar Universiti..Harap senyuman tawa dan marah selama ni hanyalah gurauan supaya dapat dijadikan sebagai kenangan memula korang dalam memikul tangunggjawab sebagai seorang pelajar Universiti..
Sini Ade beberape slot gamba je aku amek,Tak banyak gamba aku dapat amek tuk Dijadikan kenangan kita..
OK ni lambang Kesatriaan dekat Topi..


Ehehehe ni Kad Kehadiran ambo..Banyak Kan Markahnye..(Sambil wat mate keatas)
afifi..Dak xbetul yang selalu wat lawak..Memeriahkan Keadaan..


Erggh..Ni pn Same je..Zul..
 Ok ni BK n Komander Maya..Komander maya hari ni merupakan hari last dy Pakai baju komander ni..sebab Dy dah nk Habis belajar da..(ok metenye aku takut,selalu menjerit2 muahahahaha!jangan mara) Dari sudut hati dan pandangan matanya,aku tahu beliau sedih untuk meningalkan zaman Belajarnya,Zaman Belajar Merupakan Zaman Paling Best Sekali,Banyak Dah Beliau Lalui..Semoga Lepas ni Beliau Berjaya dalam Apa2 Pekerjaan Yang Beliau Ceburi..Amin..(sedih ni ngis..sob2 ;(..)

ok takut..maaaakkkkkkkkkk...
Ni mase kem Bina Dekat Sungai Camang..(Gamba Curik Dekat Komander pija)

yey Senyum..ngeeeee..

Aktiviti mase kat Kem bina Sungai camang..mandi sungai..(hambek kau,nak sangat,kecut segale da masuk)
Ok Tu je slot2 gamba yang aku leh masukan..Banyak lagi,tapi agak2 la erk..lebam gue nak nungu..mau berakar buntot ni nunggu..
k babai..
Sambung nangis...maakkkkkkk...


2 comments:

  1. hamboi..mata itu kalau dilihat dr sudut lain sgt cantek hokey..hahah.. thanks wat slot utk kesatria ni, ape2 pn saya doakan kamu semua supaya menjadi manusia yg lebih berdisiplin, matang dan berdikari..

    ReplyDelete
  2. Yeah..osem! akan ridu suare kak maya nanti..

    ReplyDelete

Owner!

My photo
=Hye Assalamualaikum,My Name SYAH KHAIRI BIN MOHD ISMAIL,Can Call Me SYAH,KHAIRI,20 years Old Already.. ,29/6/1991,From BATU PAHAT JOHOR,Studies From 2004-2010 At SMK SEMERAH,Now Continued At UITM SHAH ALAM,IN Degree Fine ART,More Intresting In Painting,Drawing,Photography,Nothing More Intresting About Me,Cuma budak kampung yang bute dalam bende yang maju,makan sambal belacan sambil nangis,kuat tido,kuat merepek dan mencarut,siapa kisah?Who I am?Who cares?Just Fucking Away From Me,Dont Like me?hell you Fucking Away!I am a LUNATIC, it was insane, you crazy? if did not want to become insane, you can desist from MY BLOG!