Monday, April 9, 2012

Minggu yang berat..

                                                         ASSALAMUALAIKUM..





  • Bismillahhirohmanirahim..YaALLAH..kau berikan lah aku kekuatan untuk ku melalui minggu-minggu yang berat ini yaALLAH..aku tahu aku telah memilh jalan ini..tapi aku tahu mungkn ada kebaikan dan kebesaran yang ada tersembunyi disebalik ujuian yang kau berikan ini yaALLAH..
  • Bebanan semakin berat..masa sangat mencumburi aku yaALLAH..kau berikan lah aku kelapangan masa akal dan fikiran aku untuk ku menyelesaikan semua urusan ku yaALLAH..
  • Aku sedar aku banyak melaukan kesalahan dan dosa terhadap Mu..Tapi aku sangat percaya bahawa kau maha mengasihani umatnya yang bersabar dalam melalui ujian mu ini..

No comments:

Post a Comment

Owner!

My photo
=Hye Assalamualaikum,My Name SYAH KHAIRI BIN MOHD ISMAIL,Can Call Me SYAH,KHAIRI,20 years Old Already.. ,29/6/1991,From BATU PAHAT JOHOR,Studies From 2004-2010 At SMK SEMERAH,Now Continued At UITM SHAH ALAM,IN Degree Fine ART,More Intresting In Painting,Drawing,Photography,Nothing More Intresting About Me,Cuma budak kampung yang bute dalam bende yang maju,makan sambal belacan sambil nangis,kuat tido,kuat merepek dan mencarut,siapa kisah?Who I am?Who cares?Just Fucking Away From Me,Dont Like me?hell you Fucking Away!I am a LUNATIC, it was insane, you crazy? if did not want to become insane, you can desist from MY BLOG!